În weekend am fugit cu familia în mijlocul unei păduri pentru a sărbători un deceniu alături de Corina și ziua de nume a Mariei. Deci nu a fost chiar o ieșire herpetologică dar lucruri interesante tot s-au petrecut.

          Am testat niște echipament nou, dar și vișinata din producție proprie. Am povestit sub cerul înstelat dar am terminat și recenzia unei cărți. Am rotit câteva pietre dar și ceva bunătăți deasupra focului.

Carte

Lectura la aer curat

Foc

Carligul multifunctional

          Și ne-am bucurat nevoie mare de două frumoase broaște, chiar dacă din specii comune. De prima că a decis să ne viziteze locul de campare, de cea de a doua pentru că nu se temea de noi de fel, spre deosebire de suratele sale.

Ran dal

Broasca rosie de padure (Rana dalmatina)

Pel rid

Broasca mare de lac (Pelophylax ridibundus)

         Deci, până la următoarea întâlnire cu o specie neobișnuită, bucurați-vă să observați speciile comune…făcând lucruri neobișnuite. 😉

