Deși este ciudat să vezi toți șerpii înainte de a observa toate broaștele iată că totuși m-am aflat în postura delicată de a fi fotografiat balauri fără să fi întâlnit măcar un … brotăcel.

          Sigur, îl bifasem de mult pe cel răsăritean, dar nu aveam deloc pace; doar iarba este întotdeauna mai verde pe partea cealaltă, nu-i așa?!

Harta

Raspandirea brotacelului

          Și astfel am trecut pe cealaltă parte a Carpaților, în Transilvania, pentru a căuta o Hyla arborea pură, fără gene caracteristice rudelor sale muntene, moldovene sau dobrogene.

Habitat

Habitat brasovean

          Nu a fost nici pe departe atât de ușor pe cât s-ar putea crede, dar iată că în cele din urmă am dat de el.

IMG_0021

Brotacelul (Hyla arborea)

IMG_0033

Brotacelul (Hyla arborea)

          Acum pot dormi liniștit, în sfârșit  am terminat de pozat toți amfibienii din România. Și sincer, până să vreau să mai merg din nou printr-o mlaștină cred că va mai curge multă apă pe Dunăre, mare parte provenită din bocancii mei ! 😉

