Pe 12 octombrie, am luat din nou calea Dobrogei împreună cu Dan. Nu pentru balaur de această dată, ci pentru a căuta păsări migratoare. Traseul a inculs plaje sălbatice, grinduri și ruine. Am dormit la Capul Doloșman în mașină cu șacalii urlând pe lângă noi, am văzut păsări noi la Capul Midia și am găsit chiar și reptile și amfibieni pe lângă cetăți, cu toate că nu prea aveam în plan așa ceva!

Capul Midia

Capul Midia

Grindul Chituc

Grindul Chituc

Muscar mic - Capul Midia

Muscar mic – Capul Midia

Ploier argintiu - Capul Midia. Lifer!

Ploier argintiu – Capul Midia. Lifer!

 Prundăraș gulerat mare (și fugaci de țărm) - Plaja Corbu. Lifer!

Prundăraș gulerat mare (și fugaci de țărm) – Plaja Corbu. Lifer!

Nisipari - Plaja Corbu. Lifer!

Nisipari – Plaja Corbu. Lifer!

Șoim călător - Lacul Nuntași

Șoim călător – Lacul Nuntași

Somnifer vechi de 5 ani :)

Somnifer vechi de 5 ani 🙂

Cazare de cinci stele :)

Cazare de cinci stele 🙂

Broasca râioasă verde - Capul Doloșman

Broasca râioasă verde – Capul Doloșman

 Broasca de pământ verde - Grindul Chituc

Broasca de pământ verde – Grindul Chituc

 Șarpe de apă - Plaja Corbu

Șarpe de apă – Plaja Corbu

 Șarpe de casă - Capul Doloșman

Șarpe de casă – Capul Doloșman

          Închei cu fotografia mea favorită din această ieșire, poate chiar din acest an:

 Șopârla de iarbă - Cetatea Enisala

Șopârla de iarbă – Cetatea Enisala

