După o săptămâna aglomerată, Corina vroia să vadă păsări, de preferința noi, iar Măria dorea să vadă șerpi, de preferința vii. Într-un ceas am ajuns la Comana și ne-am pus pe treabă. Ușor blazat, tindeam spre ceva fugaci și șerpi de casă, cel mult de apă. Ce am găsit însă a depășit orice așteptare având în vedere ora înaintată la care am sosit!

Delta Neajlovului

Delta Neajlovului

          După câteva ore petrecute pe diguri, din stuf au răzbătut sunete stranii. Lișițe ? Poate o găinușă de baltă !? Nici vorba, era chiar un cârstel de baltă! Dar de la a-l vedea și până la a-l și fotografia e cale lungă. Norocul meu că am în echipă parteneri răbdători.

Becațină comună (Gallinago gallinago)

Becațină comună (Gallinago gallinago)

Cârstel de baltă (Rallus aquaticus)

Cârstel de baltă (Rallus aquaticus)

          După prânz ne-am mutat pe lizieră, unde am fost  întâmpinați de o broască roșie de pădure:

Broasca roșie de pădure (Rana dalmatina)

Broasca roșie de pădure (Rana dalmatina)

          Dar surpriza ieșirii a constat în acest superb exemplar de șarpele de stepă, numit și șarpe rău:

 Șarpele rău (Dolichophis caspius)

Dolichophis caspius

Dar de ce i se spune în popor șarpele rău?

Dar de ce i se spunea în popor șarpele rău?

Aha!

Aha!

