Am început să observ păsările pentru a avea o ocupaţie în lunile lungi de iarnă când herpetofauna e mai greu de găsit.

          Anii au trecut şi uite că mă consider în egală măsură fieldherper şi birder, deşi unii probabil îmi contestă a două încadrare. Şi pe prima. 🙂

          La împlinirea a 30 de ani, stand strâmb şi judecând drept am făcut o lista cu cele mai ţări specii văzute. Şi detaşat pe primul loc s-a clasat şoimul dunărean.

          O pasăre critic periclitată atât în România cât şi în Basarabia, unde am avut ocazia să o fotografiez.

Falco cherrug

Falco cherrug

          Întrucât holbarea zi de zi la fotografia cu şoimul nu mai era suficenta, am trecut la următoarea etapă logică, aplicarea pe piele:

F. cherrug

          Sau poate era mai logic cu banii aia să îmi fi luat totuşi o lunetă?!

          Dacă ai răspuns afirmativ la întrebare, nu mai suntem prieteni! Decât dacă ai vreo lunetă de împrumut… 🙂

